[linux] Je mozne, ze dve asi vrazdy v IT angazovanych ludi na Slovensku sposobilo odchod Billa Gatesa z MS!

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Sobota Červen 17 06:48:32 CEST 2006

On Fri, Jun 16, 2006 at 11:54:19PM +0200, sverre wrote:

> haluz je moc "lynchovske" slovo na to, aby popisalo tento suhrn
> "best-of-hoax" mejlov za posledny rok :)

Bolo by dobre, keby ste prestali reagovat na tento prispevok (aj ked s
reakciami suhlasim). Pridavate dalsie "offtopic" spravy do konfery.

> A myslim si, ze s ustupom mejlu v sucasnosti uz nema vyznam prevadzkovat
> tuto konferu ako mejlovu,
> ale mala by sa skor prerobit na nejake webove diskusne forum.
> Nad moznostou prispievania anonymnych navstevnikov treba porozmyslat.
> Kto sa v sucasnosti pri rieseni nejakeho problemu prihlasi do mejlovej
> konfery namiesto toho,
> aby *poriadne* hladal na googli ?

Google indexuje aj archiv tejto konfery, takze to co sa tu napise by nemal
byt problem vyhladat na googli.

		SAL