[linux] Xubuntu 6.06 - problem s instalaciou

Martin Simovic martinsimovic na gmail.com
Sobota Červen 24 10:48:35 CEST 2006

to je CD co prevedie instalaciu v klasickom textovom rezime (tak ako
5.10). ak sa pocas instalacie prepdes do status konzoly /ALT+F3
myslim/ mas lepsi feedback co sa v systeme prave deje a tym padom
zistit kde to klakne.dost mozne ze instalacia bude bezproblemova.u mna
bol problem s broadcom wireless chipsetom kernel zatuhne pri zavedeni
modulu bcm43xx. 6.06 puziva tento modul ako nativny broadcom driver (u
5.10 jedina moznost bol ndiswrapper) u mojho notebooku (dell latitude
D600) vsak nastal spominany problem cize pokracujem v pouzivani
ndiswrapperu.

viac info najdes na ubuntu wiki, pripadne tuxmobile.org