[linux] SAMBA - ws Datalock

Pavol Ivan pali na invest-sala.sk
Čtvrtek Červen 29 08:34:41 CEST 2006

Nazdar chlapi ;o)

dik za mail...

ja tam mam na tom  linuxe datalocku-Dos
mam masinu sice celeron 2.8 a 512MB
a tak ako ste spominali server sa flaka ako svina
vsetko frci .. som s toho trochu zmeteny
lebo mi frci cca 7servrov na sambe ;o)

len sme s kolegom dostali nastarosti predajne nasej sesterskej spolocnosti
a oni tam este frcia na tom datalocku menime im to tam sice na ABRU-G3
ale kym sa to zmeni bude to chvilu trvat a potom aj tak este isty cas budu
pouzivat
oba systemi ;o( tak im to musim nejak vyriesit z mojej strany je to docasna
zalezitost
ale je to na vrazdu to programatora by som niekam nakopal ked je to tak ako
to je
myslel som si dotera ze nic nieje horsie programovane ako WIN ;o)))

mam aj v presove nejaku predajnu kde im to bezi na linuxe Slackware a udajne
im to tam bezi v pohode
tak som kontaktoval toho cloveka co to tam robil
povedal mi ze nastoval veci v sambe ale aj nieco okolo zapisov na HDD len ze
si musi spomenut co tam robil
aj by som sa isiel na to pozriet osobne ale cez cele slovensko ist len koli
nejakemu datalocku co slape
ako svina ;o))) sa mi nechce takze cakam co mi da vediet ten chalan co to
tam robil ;o))
a ked to bude nejake riesenie co tu nebolo spomenute tak vam dam vediet ;o))

inak dik