[linux] Orange 3G/EDGE PC card

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Pátek Červen 30 19:41:06 CEST 2006

Ahojte,

prosim, poskytol by mi dakto svoju rozchodenu konfiguraciu PC karty s
modemom od Orange (Mobile Office Card) a tipy na jej instalaciu? Jedna
sa o typ Option Globetrotter 3G/EDGE. S rozbehanim Bluetooth+GPRS/EDGE
cez mobil a Bluetooth USB adapter som problem nemaval, ale tu sa mi
nedari.

Zacal som tu: http://www.pharscape.org/content/view/28/#_Toc83808168
googlil som aj inde, ale nedari sa mi previazat subor v /dev/ s tym
modemom.

satelit:/proc/bus/usb # pppd call orange
Failed to open /dev/ttyUSB0: No such device
satelit:/proc/bus/usb # pppd call orange
pppd: In file /etc/ppp/peers/orange: unrecognized option
'/dev/bus/usb/001'

Mam 2.6.16.13-4-default (suse 10.1) na starsej toshibe satellite.

satelit:/proc/bus/usb # pccardctl info
PRODID_1=""
PRODID_2=""
PRODID_3=""
PRODID_4=""
MANFID=0000,0000
FUNCID=255
PRODID_1=""
PRODID_2=""
PRODID_3=""
PRODID_4=""
MANFID=0000,0000
FUNCID=255
satelit:/proc/bus/usb # pccardctl status
Socket 0:
  no card
Socket 1:
  3.3V 32-bit PC Card
satelit:/proc/bus/usb # lsusb
Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000
satelit:/proc/bus/usb # pccardctl ident
Socket 0:
  no product info available
Socket 1:
  no product info available

Pravdepodobne tu kartu nechce spravne zdetekovat (?).

Vopred dakujem.

ostry