[linux] Orange 3G/EDGE PC card

Ferdinand Mraz fmraz na quelle.sk
Pátek Červen 30 20:23:06 CEST 2006

Ahoj,

On Fri Jun 30, 2006 at 07:41:06PM +0200, Jan Ostrochovsky wrote:
> prosim, poskytol by mi dakto svoju rozchodenu konfiguraciu PC karty s
> modemom od Orange (Mobile Office Card) a tipy na jej instalaciu? Jedna
> sa o typ Option Globetrotter 3G/EDGE. S rozbehanim Bluetooth+GPRS/EDGE
> cez mobil a Bluetooth USB adapter som problem nemaval, ale tu sa mi
> nedari.

ak ide o pcmcia kartu na zadnej strane oznacenu ako:
model: GT 3G+ EMEA

tak potom treba pouzit iny link z tej istej stranky. Tieto nove sa uz
totiz nespravaju ako usb zariadenie a ak si to dobre pamatam tak su
na trhu asi pol roka...

Navod ako to rozbehat je aj tu:
http://joergweis.wordpress.com/2006/06/01/vodafone-gt-3g-emea-with-ubuntu-510/

podla neho mi to ide bez problemov. Teda ak ide o kernel nizsii ako 2.6.16.
Inak treba porziet aj tento link:
http://www.pharscape.org/component/option,com_forum/Itemid,68/page,viewtopic/t,44/

a pouzit to co odporuca "mezera" v poste z 08.06.2006. Potom to ide
celkom bez problemov...

--
Ferdinand Mraz
fmraz na quelle.sk