[linux] Re: Internet cez Nokiu 6020

Marek Zima marek.zima na zimas.sk
Čtvrtek Březen 2 09:34:45 CET 2006

Caute,

	tiez mam Nokia 6020 a DKU-5 avsak nie original Nokiacky kabel ale (Our
Technology Inc. :( ) ...

	Uz som to rozoberal aj s Pawlom Kotom (Gnokii), ze to nefunguje ... spolocne
sme predebugovali gnokii a mrzne to pri opatovnom nastaveni seriovej
rychlosti (pri kniznicnom volani) ... takze vyzera to, ze Gnokii s tym nic
nema ... (ked to druhotne nastavenie zakomentujem (zrusim) tak to ide dalej,
gnokii posiela prikazy, ale nic sa nevracia ;( )

	Prezeral a upravoval som aj pl2303 modul podla roznych zdrojov, ale na tom
mojom kabli to nejde ;( (a nemam k dispozicii ani DKU-5 od NOKIA :( )

	Tento bug uz Pawel nahlasil aj tvorcom modulu pl2303 ...

Ja sam vsak neviem, ze kde to skutocne viazne ;( a neviem ci sa vy bavite o
DKU-5 nokiackej, alebo nejakeho ineho vyrobcu ...

Kazdopadne ja ked pripojim kabel a zapojim telefon, tak v logoch mam uspesne
pripojenie telefonu na /dev/ttyUSB0 ... no komunikacia je mrtva ;(

BTW: pouzivam Slackware 10.2 a 2.6.14.6 jadro (skusal som aj rozne ine
zdrojaky pl2303 (starsie, novsie) no bez uspechu ... zatial.

A pre uplnost: Pawel vravel, ze on testoval Nokiu 6020 s DKU-5 od Nokie a ze
mu to slapalo ... pouziva Ubuntu a standardny kernel. (ja som skusil pl2303
aj z ubuntu, ale bezvysledne ;( ) Toz vyzera to tak, ze nie je kabel ako
kabel ;)

Marek.

Dňa St 1. Marec 2006 22:11 Juraj Variny napísal: