[linux] Re: Internet cez Nokiu 6020

Peter Gasparovic gasparovic na posam.sk
Čtvrtek Březen 2 09:42:37 CET 2006

Ahoj,

no Internet mi chodi v pohode. Moj rh 8.0 bez problemov detekoval telefon
Nokia 6020 pripojeny cez originalny kabel CA-42 ako acm zariadenie.
A pripojenie na internet uz bolo cez Kppp hrackou (tak 2 hod. roboty, len
preto ze som hned nevymazal stary Dial-up ucet).
Gnokii som zatial neskusal, ale chystam sa.

p/g