[linux] OT: ADSL FTP problem {OK}

Marek 'Engi' Engler mareke na tatranska.sk
Čtvrtek Březen 2 10:26:33 CET 2006

>Do bridge modu by som ho zvladol prepnut, ale ako mam nastavit PPPoE
>v OS a preco? Ten router ma v sebe priamo switch a tak som pripojeny cez
>sietovku.

Zalezi aky OS pouzivas ak Linux tak pouzi napr pppoeconf a ak okna tak
cez ovladaci panel - siete - pridat novu siet - a tam to uz niekde
najdes. (nezabudni na routri v bridge nastavit VCI/VPI na 1/32). Router
nechas pripojeny cez sietovku k PC, rozdiel je v tom ze ten router sa
bude spravat ako modem a cele pppoe ti bude robit PCko.

engi

--
Tato sprava bola prehladana na vyskyt virusov
a nebezpecneho obsahu antivirovym systemom