[linux] OT: ADSL FTP problem {OK}

Čtvrtek Březen 2 11:01:28 CET 2006

posielaj maily na konferu a nie sukromne. Ak niekto posle mail IBA mne
osobne, zmazem ho a neodpovedam. Ak ho posles iba jednej osobe a ona nvie
odpoved, nedozvies sa co by mohli vediet ini.

On 02.03 09:26, Marek 'Engi' Engler wrote:
> Zalezi aky OS pouzivas ak Linux tak pouzi napr pppoeconf a ak okna tak
> cez ovladaci panel - siete - pridat novu siet - a tam to uz niekde
> najdes. (nezabudni na routri v bridge nastavit VCI/VPI na 1/32). Router
> nechas pripojeny cez sietovku k PC, rozdiel je v tom ze ten router sa
> bude spravat ako modem a cele pppoe ti bude robit PCko.

a preco?
Pretoze ADSL funguje na principe PPPOE, co ti musi niekto rozbalovat. Ked je
modem v bridge mode, nerozmaluje to a musi ti to robit stroj. Ak je modem v
routovacom mode, si obmedzeny jeho schopnostami, ktore byvaju prav e v
protokoloch FTP, IRC, ident, cojaviem... mizerne.
Depression is merely anger without enthusiasm.