[linux] OT: ADSL FTP problem {OK}

Pavol Lajciak Pavol.Lajciak na fedu.ku.sk
Čtvrtek Březen 2 14:59:05 CET 2006

Ahoj,

> ..FTP odpaja aj mne, podobne problemy pozorujem aj pri VNC,
> a sprava sa to rovnako ci mam ROUTED alebo BRIDGE mod..
> ..ci uz som to skusal na MDK10.1 10.2 alebo WinXPx32 WinXPx64..
>
> ..proste "som si uz zvikol"..

Ja som vypol FW - je integrovany v ADSL Modem/Router - DCOM ROUTER PLUS
V3 a ide to.  Ked ho zapnem tak to nejde. Server vraj posle odozvu
normalne, ale pravdepodobne FW to sekne. Mne to v podstate vadi len
pri FTP. VNC neviem, lebo nemam kam VNCovat. Ked pouzivam scp, ssh,
tak v pohode.

Este som zakazoval aj DNS proxy a prepinal bridge mod (encapsulation).
Bridge mod som vypol, lebo PPPoE nechcem robit v systeme.

Zatial pre mna funkcne riesenie - vypnut fw rucne pri prenose a potom
zapnut. Pravdepodobne by sa dali nastavit routovacie pravidla, kedze
tento modem/router to umoznuje.

PS: Ak sa mylim, prosim vyvedte ma s omylu.

--
S uctou
Pavol Lajciak

Pedagogicka fakulta
Katolicka Univerzita
Katedra informatiky
Namestie Andreja Hlinku 56
034 01 Ruzomberok
tel: +421 44 4320 961 kl. 333
Pavol (dot) Lajciak (at) fedu (dot) ku (dot) sk
http://pf.ku.sk/lajciak/