[linux] Orange CSD spojenie.

Milan Plžík emempi na gmail.com
Pátek Březen 3 22:52:02 CET 2006

  Dobry podvecer az predpolnoc:-)

  Inspirovany heslom 'bud online' mi zislo na um skusit si rozbehat
pripojenie na net cez mobil - na zaciatok nieco, co zvladne aj obycajny
nepausalny zakaznik - CSD spojenie.

  Spojit sa mi podarilo perfektne podla navodu na
http://stp.ling.uu.se/~perweij/priv/main/siemens_csd_irda_vodafone.html , problem ale nastal potom. DNS queries ako take fungovali v pohode, ale napriklad pinganie www.google.com skoncilo takto:

PING www.l.google.com (216.239.59.147) 56(84) bytes of data.
>From BA3-RR-ACC-02.vas.orange.sk (213.151.221.198) icmp_seq=1 Time to
live exceeded
>From BA3-RR-ACC-02.vas.orange.sk (213.151.221.198) icmp_seq=2 Time to
live exceeded

  Ostatne veci na tom boli dost podobne - http sa mi napriklad
nepodarilo vobec, aj ked sa priznavam, ze som toho vela neskusal.
Neviete ma nakopnut, kde robim chybu, ak robim? Alebo Orange limituje
CSD spojenie tak, aby bolo efektivne pre mobily (a teda tazsie
pouzitelne na klasicke modemove spojenie cez PC?) Je to v tomto pripade
mozno nejak obist?

	Dakujem,
	Milan Plzik