[linux] XFCE + klavesa win (klavesove skratky), prepinanie klavesnice

Linux user madmp3 na atlas.cz
Středa Březen 8 23:04:05 CET 2006

 Dobry den

Po dlhom planovani som konecne skusil XFCE a celkom ma zaujalo, hlavne jeho
rychlostou, aj ked si osobne myslim,ze neni nad KDE a som zvyknuty..

Nerobilo by mi problem prejst na XFCE,ale musel by som vychytat nejake
muchy a s nimi Vas ziadam o pomoc. Najvacsim problemom je,ze ked si spustim
KDE aplikaciu a chcem si v nej nastavit globalne klavesove skratky, coz
sice mozem,ale nechce mi to brat klavesu "win" , ako na to ?
Konkretny priklad je napriklad amarok, kde pouzivam klasiku
win+z, win+c, win+v .., ale na XFCE mi tu klavesu win nechce zobrat.

Dalsia otazka je, existuje nejaky plugin do panelu XFCE, alebo najlepsie
nejaka moznost, ako prepinat klavesnicu skratkami ?

Dakujem velmi pekne a prajem prijemny den

zena.atlas.cz - co ženy zajímá