Re: Re: [linux] XFCE + klavesa win (klavesove skratky), prepinanie klavesnice

Linux user madmp3 na atlas.cz
Čtvrtek Březen 9 16:09:23 CET 2006

Dobry den

Toto riesenie mi pomohlo zial len ciastocne. Layouty som si
nastavil, tie mi idu. Ked si pridam XKB plugin do panelu XFCE,tak
po kliknuti na plugin sa mi zmeni klavesnica, ale klavesova skratka
na prepinanie mi nefunguje, naviac by som chcel klavesnicu prepinat
standartnymi KDE skartkami (ctrl + alt + k). Ako na to?
Nemusi este bezat xkbevd? A ako nastavit xorg.conf pre tieto klavesy?
Ja som sa pytal kamarata, ten mi povedal,ze toto prepinanie este nikdy
nerozbehal.

s win klavesou stale neviem ako dalej .. :-(

Linux user wrote:

> [...]
>
>Nerobilo by mi problem prejst na XFCE,ale musel by som vychytat nejake
>muchy a s nimi Vas ziadam o pomoc. Najvacsim problemom je,ze ked si spustim
>KDE aplikaciu a chcem si v nej nastavit globalne klavesove skratky, coz
>sice mozem,ale nechce mi to brat klavesu "win" , ako na to ?
>Konkretny priklad je napriklad amarok, kde pouzivam klasiku
>win+z, win+c, win+v .., ale na XFCE mi tu klavesu win nechce zobrat.
>
>Dalsia otazka je, existuje nejaky plugin do panelu XFCE, alebo najlepsie
>nejaka moznost, ako prepinat klavesnicu skratkami ?
>
>Dakujem velmi pekne a prajem prijemny den

neviem ako s Win klavesou, ale ja usujem xorg based nastavenie, ktore
riesi prepinanie klaves
napriklad

 Option "XkbRules" "xorg"
 Option "XkbModel" "microsoft"
 Option "XkbLayout" "us,sk_qwerty"
 Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle"

--
shock
Robert Simon