[linux] Skusenosti boot z USB

mavin na pobox.sk mavin na pobox.sk
Pondělí Březen 13 14:36:10 CET 2006

ano chce to podporu usb a scsi v jadre a s lilom to nepojde.
grub to zvlada docela slusne.
ked som to riesil tak som mal problem s biosomi. ten isty usb kluc
videli rozne biosy rozne a teda bud to bootovalo na ami alebo na phoneix
biosoch ale toto by sa mozno dalo poriesit vytvorenim malej dos particie
a potom bootnut linux z nej ale nikdy som to neskusal lebo ja som chcel
mat cisto linux usb na ext3...

v jadre musis mat podporu pre scsi, scsi disk (teraz nemam moznost sa na
to mrknut a pamat je derava takze neviem presne ako sa to vola...),
potom este zapnutu podporu usb, podporu pre usb radic (uhci, ohci...
podla potreby) a samozrejme usb mass storage
toto by malo stacit.

dalsi problem na ktory som narazil bol ze sa usb disk nestihol
zinicializovat a jadro uz chcelo pripojit root fs co samozrejme skoncilo
kernel panicom. da sa to riesit 2 sposobmi, bud nahodit do jadra patch
ktory zabezpeci ze sa jadro bude snazit opakovane pripojit root fs alebo
to riesit cez initrd kde nahodis pauzu na cca 5 - 10 sekund aby system
stihol objavit usb disk...