[linux] Runtime error na Ubuntu

Ján Sáreník jasan na x31.com
Úterý Březen 14 12:27:56 CET 2006

Ahoj!

> Obraciam sa na vas s otazkou, ci niekto nema skusenosti s tym, ze
> pokial v Kylix 3 buildnem aplikaciu s R+ (Runtime Range Checking), tak
> na Debian based linuxoch sa aplikacia neda spustit, lebo hlasi Runtime
> error 2001 at XXXX.

Mohlo by to suvisiet s nejakymi bezpecnostnymi patchmi Linuxu
(mam samozrejme namysli kernel) v Debiane, ale to je len tip
(na um mi prichadzaju slovicka ako PaX, grsecurity, openwall).

Dalsie co ma (zozadu) napada by mohlo suvisiet s balickom prelink.
Pouzivas ho?

Dalsie (to malo byt mono v poradi prve): kompilujes to na inom systeme
a skusas zas na inom? Ake su na tych systemoch verzie glibc?

Ak najdes riesenie, prosimTa napis ho sem, urcite sa to niekomu niekedy
zide.

 Pekny den!
  S pozdravom
   JaSan