[linux] Runtime error na Ubuntu

Peter Chabada peter na chabada.sk
Úterý Březen 14 19:18:24 CET 2006

Ján Sáreník píše v Ut 14. 03. 2006 v 11:27 +0000:

> Mohlo by to suvisiet s nejakymi bezpecnostnymi patchmi Linuxu
> (mam samozrejme namysli kernel) v Debiane, ale to je len tip
> (na um mi prichadzaju slovicka ako PaX, grsecurity, openwall).
>
> Dalsie (to malo byt mono v poradi prve): kompilujes to na inom systeme
> a skusas zas na inom? Ake su na tych systemoch verzie glibc?

Ja by som si typoval, ze to bude nejakou zastaralou kniznicou, co to
pouziva a v Debiane/Ubuntu sa standardne neinstaluje. Ono distribucie
ako Suse, Red Hat si instaluju kopec zastaralych veci kvoli
kompatidebilite so starsimi verziami, co ma svoje vyhody ale inak je to
fakt brutalita.

BTW skus nainstalovat balik libstdc++5. Nektorym starinkam to pomaha.
Pomohlo?

Inak by som sa nedivil, ze ten program niekde nefunguje, ked pouzivas
Kylix. Je to uz 5 rokov nepodporovany produkt, ktory nema ani paru o
novych technologiach a knizniciach. Mal by si ho prestat pouzivat, kym
ta k tomu nedonuti to, ze ti programy nebudu behat ani v dalsich novych
distribuciach.

--
Peter Chabada