[linux] dhcpd a pocet leasov

Peter Surda surda na shurdix.com
Středa Březen 15 15:28:10 CET 2006

Jan Ostrochovsky wrote:
> Podobne to mam v plane v dhcpd riesit, ale kym vacsinu MAC adries
> neevidujeme a maju dynamicke IP adresy, ktore sa mozu v case recyklovat
> bez zasahu admina, tak sa obzeram po provizornom rieseni mnou opisaneho
> problemu.
Podla mna riesis pseudoproblem. Vyparsuj z toho lease filu aktualne
priradenia, zapis ich do konfiguraku pevne (v perle je to za par minut),
zvysne nechaj dynamicke a hotovo.

> Vo velkej sieti (stovky hostov) v pripade vypadku centralneho switcha by
> som musel mat tych zaloznych DHCP serverov viac, a kedze sa mi jedna o
> docasne riesenie, bol by to neefektivne straveny cas.
Ked vypadne centralny switch tak predsa aj tak nemozu komunikovat a ci
DHCP funguje alebo nie, je dost jedno.

> ostry
S pozdravom,
Peter