[linux] dhcpd a pocet leasov

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Čtvrtek Březen 16 10:20:05 CET 2006

Ale aby som nebol nevdacny (lebo mozno tak vyznel moj predosly
prispevok, co som nechcel), dakujem Ti za ochotu zaoberat sa touto vecou.

Chcem len vsetkym dat na vedomie, ze ked sa na nieco pytam, tak VIEM
PRECO sa na to pytam, a vyslovovanie domnienok, ze riesim
"pseudoproblemy" alebo "zbytocne prespekulovane" veci, mi tie otazky
nezodpovie.

ostry