[linux] rychlost upload/download cez ssh]

riki phobie na axfr.org
Čtvrtek Březen 16 20:36:22 CET 2006

cau,

commandline scp ma parameter -l ktorym nastavis rychlostny limit. Na
strane ziadneho mne znameno ssh servera to obmedzit nejde, len na klientovi.

pri sftp/scp prenose sa dost sifruje takze pozri ako je na tom cpu a
pripadne si vyber na prenos menej narocnu sifru.

r.