[linux] Re: rychlost upload/download cez ssh]

kavec na messi.uku.fi kavec na messi.uku.fi
Pátek Březen 17 21:42:46 CET 2006

Quoting Ivan Novosad <ivan_novosad na ses.sk>:

> [...]

Ahoj,

pridam aj moju skusenost. Na tom istom spojeni (home lan) dve PC su na jednom
router-y. sshd je na gentoo a skusal som sa nan pripojit z win s putty a
openssh. putty prenasala 600-700 kb/s a, na moje prekvapenie, openssh cez 3000
kb/s. 6GB obraz disku som takto preniesol za 20 min.

Martin