[linux] POSTFIX + CYRUS

Ivan Frano ivan.frano na pobox.sk
Neděle Březen 19 10:22:28 CET 2006

Zdravim

Viem ze tato tema sa uz preberala X krat, ale (asi vdaka mojej genialnej
anglictine) nenasiel som nic co by mi pomohlo, preto chcem poziadat Vas.....

Mam rozbehane GENTOO a na nom POSTFIX, CYRUS-IMAP, CYRUS-SASL,
SPAMASSASSIN, AMAVIS.

AMAVIS este nieje aktivovany (na to vrhnem az ked vyriesim tento problem).

Ide o to ze mi (takmer) vsetko krasne funguje (dorucuje maily do mboxov,
overy uzivatela, kontroluje voci spamu), ale neviem ako nakonfigurovat
MAILDROP aby maily aj vytahoval z MBOXu a poskytol prihlasenemu
uzivatelovy...
Ked sa prihlasim cez IMAP (POP3) tak mi MUA vynada ze sice uzivatela
prihlasil, ale nemoze najst Mailbox a uz mi z toho pekne hrabe...

/var/mail/$HOME su home adresare mail userov.
/var/spool/mail/$LOGNAME <=> /var/mail/mail/$LOGNAME su MBOXy

K maildropu som toho nasiel dost malo a moc mudry z toho niesom...

Za kazde nakopnutie Vam vopred dik.

S LAMA pozdravom

N na vi.