[linux] POSTFIX + CYRUS

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Březen 19 11:16:43 CET 2006

Zdravim,

> Ide o to ze mi (takmer) vsetko krasne funguje (dorucuje maily do mboxov,
> overy uzivatela, kontroluje voci spamu), ale neviem ako nakonfigurovat
> MAILDROP aby maily aj vytahoval z MBOXu a poskytol prihlasenemu
> uzivatelovy...

opat, v prvom rade odporucam nastudovat teoriu, ktory program je na co
urceny.

O maildrope je viac info tu:
http://www.courier-mta.org/maildrop/

Je to lokalny dorucovaci agent, teda jeho cielom je ukladat maily do
schranky (teda nie ich z nej vyberat, na to je POP3/IMAP daemon).

> Ked sa prihlasim cez IMAP (POP3) tak mi MUA vynada ze sice uzivatela
> prihlasil, ale nemoze najst Mailbox a uz mi z toho pekne hrabe...
>
> /var/mail/$HOME su home adresare mail userov.
> /var/spool/mail/$LOGNAME <=> /var/mail/mail/$LOGNAME su MBOXy
>
> K maildropu som toho nasiel dost malo a moc mudry z toho niesom...

treba pozriet nastavenie POP3/IMAP daemona, ze odkial tie maily taha.
Inak odporucam pouzivat radsej maildir ako mbox.

 Juraj.