[linux] POSTFIX + CYRUS

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Neděle Březen 19 11:20:27 CET 2006

On Sunday 19 March 2006 12:57, Ivan Frano wrote:
> Mozem sa nanho pozriet....
>
> Komunikuje Dovecot s AMAVIS, Spamassassin a pod. ?
Samozrejme, bezne pouzivam kombinaciu postfix+amavis_new+spamassassin+dovecot
Ale u teba bude asi problem v roznych nastaveniach maildiru v postfixe a imap
servri. Skontroluj, ci mas v postfixe nastaveny format Maildir, a ci imap
server je ma nastavenu rovnaku cestu na tu postu. Vymazal som tvoju povodnu
spravu, ale nieco sa mi mari, ze maildir bol kdesi vo var, co je blbost. Ak
nie, tak moja chyba. Ak mas mailbox, tak si to radsej prekonfiguruj na
maildir format .
Ak je maildir v /home/<user>/Maildir ,

v dovecot-e musis mat potom:
default_mail_env = maildir:~/Maildir