[linux] podpora a moznosti ovladania smp

Úterý Březen 21 12:38:06 CET 2006

On 21.03.06 12:08, Peter Gašparovič wrote:
> mam 2x dual Xeon. Mandrake pri instalacii zvolil smp kernel a pozna a
> pouziva 4 procesory. Prekvapilo ma ale, ze ked som pustil konfiguraciu
> kernelu, tak podporu smp som nemal zapnutu.

to bude asi tym, ze podpora SMP default v kerneli zapnuta nie je.

> Zapol som ju a vyrobil novy kernel, ale nevidim rozdiel. Ako to mozem
> preverit ?

nevidis rozdiel v com?

> Druha otazka : mam nejake moznosti, ako ovladat jednotlive procesory a
> ich vyuzitie (napr. vypnutie v case ked ho nepotrebujem) ?

ci vypnut, neviem, ale minimalne nastavovanie frekvencie by malo ist cez
ACPI, resp. prislusne ovladace spotreby v kerneli. Tusim to chce kernel 2.6.

10 GOTO 10 : REM (C) Bill Gates 1998, All Rights Reserved!