[linux] samba

pavol ivan pali na invest-sala.sk
Středa Březen 22 16:18:34 CET 2006

vie mi niekto povedat preco sa neviem dostat s XP profesional
na sambu ktora bezi na Fedore 4

sambu mam  3.0.14a-2

som s toho uz magor

ziadnu hlasku ktora by ma niekam naviedla nieje
aj v sieti to vidim ale ked si chcem namapovat tak mi
to povie ze nemam prava
ale pritom mam chmod aby kazdy mohol pristupovat
a ked mi aj otvorilo ten zdielany disk tak som nevedel na nom
nic vytvorit

kto ma vyvedie z bludiska

doteraz som pouzival sambu 2.x.x. a fachcia mi uplne na sto pro
ale Fedora 4 ma tu salenu 3.0.14a-2

ale toto ma zlomilo ;o)
dik za nieco konkretne