[linux] Re: rychlost upload/download cez ssh]

Martin Kyrc martin.kyrc na developers.sk
Čtvrtek Březen 23 13:13:05 CET 2006

ahojte,
co takto pozriet sa na klienta (hw,sw)?

nikdy som podobny problem 'neriesil' :), ale ak vylucujete problem na
serveri aj na sieti, tak zostava uz len klient. retaz je tak silna ako
jej naslabsia cast ;). tiez je dobre si uvedomit, ze scp/sftp nemoze byt
rovnako rychle ako ftp, ktore nie je sifrovane (ak neuvazujeme specialny
pripad: vykonny server, klient a pomala siet :).
--
mk