[linux] Orange CSD spojenie.

Milan Plžík emempi na gmail.com
Neděle Březen 26 14:54:07 CEST 2006

On Ne, 2006-03-26 at 01:03 +0100, Vojtech Zachar wrote:

> TTL by sa mozno dalo zvacsit na tvojom stroji. Standardne je 30 hopov.
> Nikdy som to ale neskusal. :-(
> Kolko medzistanic vypise traceroute na google?

  Bojim sa, ze toto nakoniec nie je cely problem - ono mi tie ICMP
pakety tusim vracal hned router na prvom hope... . Napisal som mail do
Orange, tot odpoved:

v sucasnosti nie je mozne vyuzivat plnohodnotne pripojenie na internet
cez GSM, ani GPRS/EDGE pripojenie.
Na Prima kartach funguje iba CSD pripojenie na WAP.
Ak sa rozhodneme ponukat na Prima karty sluzbu pripojenia na internet,
budeme o tom zakaznikov vcas informovat.

  Takze sa bojim, ze hocico okrem WAPu (a zrejme DNS) bude nejakym
sposobom zahadzovane. A teda, ziaden net cez Orange zrejme:-( .
Kazdopadne, dakujem za odpoved:-)

> Vojto

	Milan