[linux] Skloviny 4/2006 nebudu

Jan Sarenik jasan na x31.com
Středa Březen 29 22:34:44 CEST 2006

  Ahojte!

  Oznamujem ze aprilove cislo Sklovin nebude. Verim ze mi tato prestavka
v dobrom posluzi na nacerpanie inspiracie a napisanie citatelnych
a obsahovo zaujimavych clankov (pretoze poslednu dobu to slo dolu vodou).

  Tesit sa mozete hlavne na:

   * prakticke rady pri necakanom presuvani servera za behu
     a zaroven pri minimalnom vypadku dostupnosti
   * seriaal Policy Routing v Linuxe (preberat sa bude od zakladov
     ako konfiguracia potrebnych vlastnosti Linuxu cez prikaz
     ip vo vseobecnosti az po smerovanie podla pravidiel iptables)
   * toto si mozno necham na dalsie cislo, ale urcite sa mozete tesit aj
     na nastavovanie konzoly na seriovom porte vratane GRUBu a potom
     aj priklad ,,rozumneho'' nudzoveho riesenia, pri ktorom je mozne
     seriovy port prepnut do sietoveho rezimu (Serial Line IP), ktory
     sa pri vypadku komunikacie na porte sam zrusi a vrati sa do stavu
     seriovej konzoly

  Ospravedlnujem sa a upozornujem ze v ziadnom pripade nemam zaujem na
uplne zrusit vydavanie Sklovin, len by som bol rad aby to malo hlavu a
patu, kto potom bude mat zaujem o moje osobne ,,umelecke'' vyplody, nech
ma kontaktuje osobne, budem sa snazit nedavat vsetko do Sklovin :)

   Vela zdaru!
    S pozdravom
     JaSan