[linux] Samba a XP

Peter Fordinal pf2000 na inMail.sk
Pátek Březen 31 10:00:04 CEST 2006

Dobry den vospolok,

mam takyto problemik. Na jednom starsom servri mi bezi SuSE a pod nim
Samba 2.2.8a-SuSE. K shareom na tejto sambe pristupuju pouzivatelia
z prostredia Windows. Autentifikacia bezi na urovni USER.
K tymto shareom pristupuju len presne vyspecifikovani uzivatelia
z presne vymedzenych IP-ciek. Vsetko bezi OK, pokial su uzivatelia
pod W NT4.0. Overenie uzivatelov prebehne tak ako ma.
Ak vsak chce pristupit uzivatel z pristredia W XP, tak pekne nabehne
prihlasovacie okno, uzivatel zada meno a heslo a potom uz pride iba
chybove hlasenie, ze asi nema pristupove prava.

Uz som vygooglil a odskusal vselico, ale stale je to rovnake.

Pravdepodobne potrebujem kopanec tym spravnym smerom.
PF

http://www.europskadomena.sk - Domena EU + profesionalny webhosting na rok ZADARMO.
7. 4. budu rozdelovane "cool" nazvy - NEVAHEJTE UZ ANI MINUTU!