[linux] Samba a XP

Peter Fordinal pf2000 na inMail.sk
Pátek Březen 31 10:52:10 CEST 2006

>Bud vyssie spominane, ale to treba spravit na kazdej jednej pracovnej
>stanici..
>..jednoduchsie a rozumnejsie je upgradnut Sambu na ver.3.x.x

To vyssie spominane, je jedna z veci, ktore som nasiel a nepomohla.
S tym upgadnutim si to vsak musim riadne rozmysliet, je na tom zavesenych
privela veci a nemam chut trapit sa s novymi chybami.

PF

http://www.europskadomena.sk - Domena EU + profesionalny webhosting na rok ZADARMO.
7. 4. budu rozdelovane "cool" nazvy - NEVAHEJTE UZ ANI MINUTU!