[linux] spolahlivy notebook pre linux

Jaroslav Soltys jardique na gmail.com
Pondělí Květen 1 19:16:40 CEST 2006

Ahojte,

Potrebujem notebook pre linux, kandidati su IBM/Lenovo, Dell, HP.
Prioritou je bezchybne a stabilne fungovanie systemu, zatial ma to
taha smerom k centrinovej platforme. Od IBM by to bolo R50/R51, od HP
nx6110, Dell zatial nemam preskumany hlbsie. Ma niekto nejake
skusenosti, viete odporucit resp. neodporucit ?

Situacia je asi taka, ze 2 tyzdne pred odovzdanim diplomovky mi zhorel
pocitac. (diplo sa tiez tyka linuxu, este tu asi vyvolam diskusiu ze
pod akou licenciou by som potom mal svoj vyplod zverejnit) Weby
ohladom spoluprace linuxu a notebookov mam samozrejme prebrowsene, ak
si myslite ze floodujem s OT tak prosim aspon odpiste sukromne.

Dakujem,
Jaroslav 'jard' Soltys