[linux] spolahlivy notebook pre linux

Martin Simovic martinsimovic na gmail.com
Pondělí Květen 1 22:17:58 CEST 2006

mam dell latitude D600 (s sucasnosti nahradeny modelom D610) vsetko
funkuje bezproblemov (suspend, hibernate, frequence scaling) neskusal
som interny analog.modem + citacku kariet.

vyborna cena/vykon

niekto tu spominal UBUNTU, vsetko chodi out of the box.