[linux] spolahlivy notebook pre linux

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Úterý Květen 2 06:45:46 CEST 2006

On Mon, 1 May 2006 19:16:40 +0200, Jaroslav Soltys wrote
> Ahojte,
>
> Potrebujem notebook pre linux, kandidati su IBM/Lenovo, Dell, HP.
> Prioritou je bezchybne a stabilne fungovanie systemu, zatial ma to
> taha smerom k centrinovej platforme. Od IBM by to bolo R50/R51, od HP
> nx6110, Dell zatial nemam preskumany hlbsie. Ma niekto nejake
> skusenosti, viete odporucit resp. neodporucit ?

Mam HP nx6110. Plna spokojnost, vsetko funguje OK - teda modem som este
neskusal... Trocha problemy s wireless Broadcom 43xx, ale iba vdaka tomu, ze
som sa snazil rozchodit "nativne" ovladace. Po pouziti ndiswrapper bez
najmensich problemov. Touchpad, power managment, bluetooth, siet bez
najmensich problemov. Odskusane s Ubuntu (Breezy, Dapper), RedHat 4

--
Erich Vinclav