[linux] Compaq Proliant 1600

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Úterý Květen 2 16:44:18 CEST 2006

Ahoj,

problem je iba s nekorektnym restartovanim, alebo aj s niecim inym?

Skusil si to nainstalovat s minimalnou zmysluplnou konfiguraciou (1
procesor, 1 IDE disk - kvoli istote)? Ak ma ta masina nejaku starsiu
implementaciu SMP, pripadne exoticke radice diskov, mozno to najnovsie
jadra nemusia podporovat korektne, ale neviem ci ist cestou skusenia
stareho jadra (2.2, 2.0, ..) ma aj iny vyznam, ako len lokalizacia problemu.

Mozno sa to dakomu bude zdat byt mrhanim casu, robit taketo veci, ked o
probleme z nizsie uvedeneho mailu vela nevieme, ale pisem to preto, lebo
som sa stretol s podobnym problemom na Compaq ProLiant tusim 4500 (2x
cca 100 MHz P1), ktory nakoniec fungoval len na starom jadre a bez
podpory SMP (s jednym procakom), pricom problem s kompatibilitou toho
servera s novymi jadrami potvrdil aj vyrobca (a problem  bol tusim aj s
ich kompatibilitou s jeho SCSI radicom diskoveho pola, nielen s SMP).

ostry