[linux] Stack v C

Jaroslav Soltys jardique na gmail.com
Úterý Květen 2 20:41:24 CEST 2006

Lokalne premenne lezia tiez na stacku (pokial nie su static), cize
spravit pointer na jednu z nich a cez pointrovu aritmetiku sa na to
odvolat. Mozne problemy: odkladane registre na stack pri roznych
compileroch, rozne poradie lokalnych premennych na stacku a tak. Iny
sposob bez asm {} ma teraz nenapada.

Pri gcc sa taketo veci robia dobre, gcc -S prepinac tusim spravi z .c
do asm source, icc je kompatibilne s gcc, inac neviem.

j.