[linux] Stack v C

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Květen 3 00:34:09 CEST 2006

Ahoj,

> Dakujem za opravu. Ano, podla vsetkeho som to domotal.

> Zaver, ze takyto program nebude fungovat podla zadania je hadam spravny.
> ;-)

Povodne zadanie ale nemalo nic so spustanim kodu na stacku, to si cital
vela literatury o kompromitacii bufferov a prepisani navratovej hodnoty
v stacku a pomiatlo ta to :).

Chcel len zapisovat na stack pomocou pointrov, to moze aj pri grsecurity.
Povodna otazka so spustanim kodu nic nemala, to si si tam pridal ty :).

 J.