[linux] Stack v C

Lubomir Host rajo na platon.sk
Středa Květen 3 01:21:12 CEST 2006

On Wed, May 03, 2006 at 12:34:09AM +0200, Juraj Bednar wrote:
> Povodne zadanie ale nemalo nic so spustanim kodu na stacku, to si cital
> vela literatury o kompromitacii bufferov a prepisani navratovej hodnoty
> v stacku a pomiatlo ta to :).

Mozno som toho precital este malo. ;-)

> Chcel len zapisovat na stack pomocou pointrov, to moze aj pri grsecurity.
> Povodna otazka so spustanim kodu nic nemala, to si si tam pridal ty :).

Ano, ulohou nebolo spustit kod na stacku. Suhlasim. Ulohou tam bolo
nieco zapisat.  A ked sa toto spravi zle (resp. dobre ;-) ), tak ku
vykonaniu toho kodu dojde. A to moze byt security problem. Mal som
potrebu na to upozornit. Aj ked som to nakoniec asi cele pomotal. :-/

No nic, budem musiet viacej kodit v C ako v Perle a citat knizky
podrobnejsie. ;-)

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Group                              http://platon.sk/  : :' :