[linux] monitoring particii

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Středa Květen 3 08:50:31 CEST 2006

Andrej Hosna wrote:

>Taketo daco som pouzival ja. Zabix, Nagios, Mrtg to su kanony na vrabce.

Dolezitou otazkou je, kolko tych monitorovanych masin je, resp.
perspektivne ma byt, a ci z hladiska monitoringu je miesto na disku
jedinym parametrom, ktory ma cenu monitorovat, pretoze to moze ovplyvnit
rozhodnutie, ci sa viac oplati hodit jednoduchy skript do crona, alebo
ci si neminat cas docasnymi rieseniami, overhead spravy ktorych porastie
s pridavanim monitorovanych entit vyraznejsie, ak ultimatnym riesenim ma
byt napr. niektore z Tebou spomenutych centralizovanych systemov.

ostry