[linux] Compaq Proliant 1600

Juraj mailkonferencie na gmail.com
Středa Květen 3 18:43:20 CEST 2006

Takze upresnenie

>problem je iba s nekorektnym restartovanim, alebo aj s niecim inym?

Problem bol aj s PS2 mysou ale to nerobi so 2.4 jadrami ale len 2.6
takze pri 2.6 mam tam len seriovu mys

>Skusil si to nainstalovat s minimalnou zmysluplnou konfiguraciou (1
>procesor, 1 IDE disk - kvoli istote)? Ak ma ta masina nejaku starsiu
>implementaciu SMP, pripadne exoticke radice diskov, mozno to
>najnovsie  jadra nemusia podporovat korektne, ale neviem ci ist
>cestou skusenia stareho jadra (2.2, 2.0, ..) ma aj iny vyznam, ako len
>lokalizacia problemu.

Minimalnu konfiguraciu som zatial neskusal, lebo sa mi to rozoberat
velmi nechce. Disky su scsi zapojene na SmartArray 3200 ktory z nich
robi RAID5. Starsie jadro bolo v tom Debian - stable nieco 2.4 .. a
tiez nerestartlo. Jadra boli skusane aj SMP aj bez SMP.

S tym ACPI som si nie isty ale vyskusam to

Zatial vdaka za rady
Juraj