[linux] BACKUP -paskova zaloha

Misu linux na misu.sk
Úterý Květen 9 14:27:17 CEST 2006

Pokial je ta paskova jednotka najdena systemom, tak sa vytvori zariadenie
/dev/st0 pripadne /dev/nst0, a k tomu by sa mal vytvorit link /dev/tape

na ovladanie pasky sa potom pouziva prikaz mt (odporucam: man mt)

samozrejme najednoduchsie zalohovanie na nu je cez tar (tape archiver)

pre analyzovanie problemov by potesil vypis z jadra (dmesg) ci sa vobec ta
paska nasla a ci sa vobec nasiel radic na ktorom je.

Misu