[linux] BACKUP -paskova zaloha

Jozef Racek jozef.racek na unit.sk
Středa Květen 10 07:44:40 CEST 2006

A niekedy je vhodne si k paskovej mechanike najst manual a pozriet sa na
jej DIP switche...;-)))
A na nich nastavit pouzivany OS, ku ktoremu to pripajas, pripadne dalsie
pozadovane chovanie sa mechaniky.
Bez toho je casto mechanika viditelna v systeme, ale nepouzitelna
ZIADNYM programom.
Defaultne byvaju mechaniky , kupitelne v Ageme, Asbise  a spod.
nastavene na WIN.
Ak si tu mechaniku ziskal od niekoho, kto to mal pripojene k niecomu
inemu ( Solaris, AX, HP-UX, MacOS...),
tak je s velkou pravdepodobnostou preswitchovana na iny OS.

Dodo