[linux] Stahovanie posty z domenoveho kosa u ST

variny na radiolan.sk variny na radiolan.sk
Středa Květen 10 09:27:19 CEST 2006

Zdravim,

ma niekto spolahlivo rozchodene $subj? Mame taky problem ze ked niekto
posle viacerym prijemcom v nasej domene tak do kosa niekedy pride len
jedna kopia pre vsetkych a niekedy jedna pre kazdeho. Ja pri vyberani
posty z domenoveho kosa nemam ako zistit ci je to prvy alebo druhy pripad.
 Mam otestovane, ze jedna pre vsetkych pride vtedy ked sa odosielatel
pripoji na SMTP server ST, posle viackrat RCPT TO: a potom raz DATA. Co
podla mna nie je v sulade s RFC.

Na reklamaciu aj staznost odpovedali ST tak, ze vsak si to mame potriedit
podla To: a Cc: hlaviciek. A sefstvo o inom rieseni ako domenovy kos
nechce pocut. Kym sa pustim do stvarania nejakej zrudnosti v procmaile, ma
to niekto lepsie vyriesene? Viem ze u Nextry je mozne spolahlivo triedit
postu na zaklade Delivered-To: ale u ST som ziadny podobny spolahlivy
sposob nenasiel.

Juraj