[linux] Stahovanie posty z domenoveho kosa u ST

Středa Květen 10 09:38:55 CEST 2006

On 10.05.06 09:27, variny na radiolan.sk wrote:
> ma niekto spolahlivo rozchodene $subj? Mame taky problem ze ked niekto
> posle viacerym prijemcom v nasej domene tak do kosa niekedy pride len
> jedna kopia pre vsetkych a niekedy jedna pre kazdeho.

tipol by som si, ze to zavisi hlavne od toho ci to na telecom prijde ako
jedna posta pre vsetkych alebo pre kazdeho extra. napriklad shit qmail
rozobera posty a posiela kazdu extra

> Ja pri vyberani posty z domenoveho kosa nemam ako zistit ci je to prvy
> alebo druhy pripad. Mam otestovane, ze jedna pre vsetkych pride vtedy ked
> sa odosielatel pripoji na SMTP server ST, posle viackrat RCPT TO: a potom
> raz DATA. Co podla mna nie je v sulade s RFC.

je to uplne korektne.

> Na reklamaciu aj staznost odpovedali ST tak, ze vsak si to mame potriedit
> podla To: a Cc: hlaviciek.

su to chuji. na take nieco sa pouzivaju hlavicky Delivered-To: alebo este
lepsie X-Envelope-To:, otazka je ci to ShiT online podporuje...

> A sefstvo o inom rieseni ako domenovy kos nechce pocut. Kym sa pustim do
> stvarania nejakej zrudnosti v procmaile, ma to niekto lepsie vyriesene?
> Viem ze u Nextry je mozne spolahlivo triedit postu na zaklade

nie, Delivered-To sice podporujeme ale zakaznikom vzdy odporucame
X-Envelope-To. Pridavame to vsak len pre doenove kose, klasicke mailboxy su
povazovane za mailboxy pre jednu osobu, takze ak taky pouzivas inac, je to
na tvoju reziu.

Pozri sa ci T.elata podporuju X-Envelope-To a ak nie, vypytaj si ju od nich.
A na argument o To a Cc im povedz, ze ti vtedy chodili niektore maily
tolkokrat naraz, kolko bolo prijemcov.
Christian Science Programming: "Let God Debug It!".