[linux] Stahovanie posty z domenoveho kosa u ST

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Středa Květen 10 10:11:32 CEST 2006

Dňa Streda 10 Máj 2006 09:38 Matus UHLAR - fantomas napísal:

> tipol by som si, ze to zavisi hlavne od toho ci to na telecom prijde ako
> jedna posta pre vsetkych alebo pre kazdeho extra. napriklad shit qmail
> rozobera posty a posiela kazdu extra

> je to uplne korektne.

> su to chuji. na take nieco sa pouzivaju hlavicky Delivered-To: alebo este
> lepsie X-Envelope-To:, otazka je ci to ShiT online podporuje...

> nie, Delivered-To sice podporujeme ale zakaznikom vzdy odporucame
> X-Envelope-To. Pridavame to vsak len pre doenove kose, klasicke mailboxy su
> povazovane za mailboxy pre jednu osobu, takze ak taky pouzivas inac, je to
> [...]

Ja mam rozbehany fetchmail na telekom, ale dlho mi to trvalo.
mam tam v konfigu :
envelope 'Original-recipient:' qvirtual 'rfc822'
a len takto to chodi. Ine envelope nefungovali, vtedy (pred rokom) to ST
nepouzival. Funguje to stale.

--
Lubor Kacian
FONET s.r.o.