[linux] Zmena mailing listu?

Středa Květen 10 11:25:51 CEST 2006

On 10.05.06 09:56, Vinclav Erich wrote:
> to je teraz nejaka novinka, ze sa maily do konfery posielaju na
> linux na hnedy.linux.sk? Mal som za to, ze spravne je linux na lists.linux.sk...
> Alebo som nieco nepostrehol?

uhlar na fantomas% host lists.linux.sk
lists.linux.sk is an alias for hnedy.sklug.sk.
hnedy.sklug.sk has address 158.197.12.38

rfc 821 definovalo ze vsetky CNAME's maju byt pri posielani mailu prepisane
na ich destination. rfc 2821 uz take nieco nepredpisuje ale najdu sa SW
ktore sa spravaju podla tohoto...

takze mozeme podakovat niekomu kto to CNAME vymyslel :)
Due to unexpected conditions Windows 2000 will be released
in first quarter of year 1901