[linux] Zmena mailing listu?

Středa Květen 10 12:26:44 CEST 2006

On 10.05.06 11:52, Ing. Jan ONDREJ wrote:

> Mam pocit, ze podla niektoreho RFC by nemali 2 A zaznamy ukazovat na to
> iste meno, takze ten CNAME by mal byt vporiadku. V principe je to
> ale jedno, kam sa to posle, stale by to malo dorazit (teda dufam,
> ze je povoleny prijem pre hnedy.linux.sk :-).

ta poziadavka je len odporucanie, nie vzdy je realizovatelna.
aj by som poradil smerovat len MX ale potom by nesla linka na archiv...
takze by som odporucal zmenit to na MX a A na adresu

"One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement
"Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer!" - Adolf Hitler