[linux] Stahovanie posty z domenoveho kosa u ST

variny na radiolan.sk variny na radiolan.sk
Středa Květen 10 18:58:48 CEST 2006

Dakujem ti za tip, je to tam. Ale stale to neriesi situaciu ked niekto pri
odosielani cez SMTP uvedie za sebou dvoch alebo viacerych prijemcov v
nasej domene pomocou opakovaneho prikazu RCPT TO: . Vtedy totiz sa mail v
domenovom kosi objavi iba raz a v Original-recipient: je iba jedna z tych
adries. Napriklad webmaily zoznamu a nextry to takto robia. Nemavas potom
take problemy ze ked niekto posle mail viacerym uzivatelom do vasej
domeny, ze to dojde iba jednemu z nich?

Juraj