[linux] Stahovanie posty z domenoveho kosa u ST

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Středa Květen 10 19:09:42 CEST 2006

On Wednesday 10 May 2006 18:58, variny na radiolan.sk wrote:
> Dakujem ti za tip, je to tam. Ale stale to neriesi situaciu ked niekto pri
> odosielani cez SMTP uvedie za sebou dvoch alebo viacerych prijemcov v
> nasej domene pomocou opakovaneho prikazu RCPT TO: . Vtedy totiz sa mail v
> domenovom kosi objavi iba raz a v Original-recipient: je iba jedna z tych
> adries. Napriklad webmaily zoznamu a nextry to takto robia. Nemavas potom
> take problemy ze ked niekto posle mail viacerym uzivatelom do vasej
> domeny, ze to dojde iba jednemu z nich?
To som doteraz bohuzial nedoriesil, spolupraca s telekomunistami je slaba,
ked sa dovolas konecne na niekoho, co tomu rozumie, tak ten vraj s tym nemoze
nic robit. Tento server je na jednej zakladnej skole, kde to "az tak nevadi".
Ale rad by som to doriesil.

--
Lubor Kacian