[linux] Stahovanie posty z domenoveho kosa u ST

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Středa Květen 10 20:52:48 CEST 2006

On Wednesday 10 May 2006 19:32, Michal Rybarik wrote:
> prestane (lebo tam uz nebude X-Orig-Envelope a podobne - pri providerovi
> s desattisicami zakaznikov by som sa ziadnemu prekonfigurovaniu
> necudoval), tak u seba nahodte normalny SMTP server, nastavte si na neho
> nejaky MX, a vykaslite sa na cely domenovy kos.
Ftipkar, Michal. Si vezmi, ze mas adsl, dynamicku ip, firmicku s 20 ludmi.
Vlastne, pripadov, kedy sa hodi kos je vela. So ziadnym providerom nemam
problemy, a to mam tych servrikov zopar. Ale s telekomunistami nepohnes.

--
Lubor Kacian