[linux] Stahovanie posty z domenoveho kosa u ST

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Květen 10 22:47:44 CEST 2006

Ahoj,

> Ftipkar, Michal. Si vezmi, ze mas adsl, dynamicku ip, firmicku s 20 ludmi.
> Vlastne, pripadov, kedy sa hodi kos je vela. So ziadnym providerom nemam
> problemy, a to mam tych servrikov zopar. Ale s telekomunistami nepohnes.

Staticka adresa stoji 100-200 korun mesacne, ked sa zrusia tie mailboxy
a prestane sa platit vypalne telecomu za domenu, tak sa to aj celkom
oplati. A rozumni provideri uz zacali aj k flat produktom davat staticku
ipcku, co sa kedysi nedalo poriesit. Naozaj lepit to cez fetchmail cesta
nie je. Je to take pseudofunkcne riesenie, ale vyrazne nesystematicke. A
vobec nie je drahsie ako systematicke riesenie. Takze ak nemas vlastny
server, kde im mozes spravit SMTP accounty, tak je rozumnejsie im to dat
na to dslko.

Druha vec, ktoru by som rad podotkol je, ze domenovy kos ako taky je
blbost. Je to kos pre spam. Radsej vytvorit 20 schranok a aj 500 aliasov
ako domenovy kos, pretoze kazdy mailbox je uspech. Toto sa mnohym
zakaznikom castokrat tazko vysvetluje a ked za tych 20 accountov maju
platit, tak ich aj chapem.

  Juraj.